Specializujeme se již několik let na realitní investice přímé do konkrétních projektů nebo nepřímé, prostřednictvím dluhopisů, či nemovitostních fondů. Investice jsou pro nás to, co nás primárně baví a zajímá, ať se jedná o investici 3.000.000 Kč nebo 80.000.000 Kč, vždy přemýšlíme tak, jako bychom investovali své peníze. Když se nás zeptá klient, pane Boruch a máte tam uložené vlastní peníze, tak bychom měli mít nebo máme, to bereme jako samozřejmost. U nepřímých investic nás vždy zajímá zdraví firmy, fundamentální analýza a budoucí vývoj. Dnes vidíme problém primárně ve velkém množství variant, produktů a obchodních zástupců, kde koncoví klienti se lehce v daném množství variant ztrácí, navíc kvalitu a poplatkovou strukturu těžko analyzují. U přímých investic do výstavby dvojdomů, nás zajímá nespočet aspektů, aby projekt našel obratem svého kupce.
Invetsice do retail parků patří mezi kvalitní portfolio investora. Mezi jednotlivými parky jsou značné rozdíly, některé mohou být nadhodnocené, ale většinou vynášejí na nájemních smlouvách od 4 - 7% p.a. Při financování se jedná o kombinaci bankovního financování a vlastních zdrojů, které tvoří vlastní kapitál nebo vstup externího investora. Výhodou těchto investic je to, že invetované peníze jsou reálně vidět a primární zisk generuje nájemné. S nájemci jsou uzavírány dlouhodobé smlouvy od 2 - 7 let, kde velký vliv na kvalitu nájmu má druh a skladba nájemců: nadnárodní, lokální, elektronika, stravování jídlo ... všechny tyto proměnné mají vliv, jak se bude nájem inkasovat v době krize, proto volíme primárně takové, které v době posilují (supermarkety, kosmetika aj.) nebo mají silné nadnárodní zázemí.
Investice do bytových domů je zaměřena celé bytové domy, kde úroky po přepočtu čistého nájemného jsou poměrně nižší, díky samotné kvalitě a jistotě inkasované nájmu. Řešením je vyhledávat takové bytové domy, které se dá díky rekonstrukci zvýšit přidaná hodnota výnosu nájmu. Další možností navýšení konečného výsledku zhodnocení peněz je vyhledávat takové příležitosti, kde je více vlastníků a rodiné vztahy nefungují a jsou ochotni prodávat pod cenou, takovéto příležitosti se objevují primárně v době krize nebo krátce po ni, proto příchod krize z pohledu investic je vítaná příležitost a nutnost.